13 Jan 2006

Κουλτ-ουρίαση




-Γιατρέ, αρώστισα.
-Τι έπαθες araxte?
-Κουλτ-ουρίαση
-Τι έκανες το βράδυ? ξεσκεπάστηκες?
-Όχι γιατρέ, να, έκανα μια βόλτα στα bloggs εδώ μέσα και την άρπαξα. Τι να κάνω? υπάρχει κανά φάρμακο?
-araxte, είναι θέμα αντισωμάτων, μήπως το έκανες απότομα?
-Ναι γιατρέ, είναι αλήθεια, μπήκα απότομα. Πολύ κουλτούρα ρε γιατρέ, λες και θα δώσουν το bloggonobel και έχουν τρελαθεί όλοι τους.
-Να προσέχεις φίλε μου araxte, αυτά τα πράματα είναι επικίνδυνα, αλλά για πες μου, τόσο καιρό τι διάβαζες? από blog εννοώ .
-Να, έριχνα καμια ματιά στη lili, πήγαινα κατά τον bruce και χάζευα, τέτοια πράματα.
-Και ξαφνικά έπεσες σε κουλτουριάρικα ρε araxte, δεν έκανες κανένα ζέσταμα πρώτα?
-Όχι γιατρέ, την πάτησα, τι να κάνω τώρα.
-Λοιπόν, άκου. Ξαναδιάβασε λίγο lili. Διάβασε και λίγο bruce, έτσι να συνέλθεις ρε παιδάκι μου.
-Μπα, γιατρέ, φοβάμαι τα μικρόβια. Μην γλιτώσω από την κουλτουρίαση και πέσω σε καμιά βλεννόρροια.
-Α, κάτσε καλά, με ρωτάς και μετά μου λες όχι? εγώ ξέρω, εγώ είμαι γιατρός.
Και στο κάτω κάτω, καλύτερα βλεννόρροια παρά κουλτουρίαση, ξέρεις τι επικίνδυνη είναι η κουλτουρίαση? Άσε που άμα δεν την προλάβεις, μετά δεν θεραπεύεται.
-Λες γιατρέ?
-Και βέβαια. και στο κάτω, εκεί μπορείς να βάλεις και κανά προφυλακτικό, ενώ για την κουλτουρίαση δεν έχει βρεθεί ακόμα προστατευτικό μέτρο.
-Γιατρέ με έσωσες, τι χρωστάω?
-Εγώ είμαι του ΙΚΑ αλλά δώσε κανά φακελάκι.


araxtos ασθενής

6 comments:

  1. Περαστικα αραχτε και το τελευταιο με το φακελακι ηταν μαλλον το καλυτερο :-)

    Mην στεναχωριεσαι απο καιρο εις καιρο περναμε ολοι μας καποιες φασεις. Αν ειναι εξελιξη ή απλα χανομαστε σε αγνωστα σοκακια, δεν ξερω να σου πω. Καποτε ή θα βρουμε το δρομο της επιστροφης, ή θα κερδισουμε το nobel :-)

    ReplyDelete
  2. Γκουχ, γκουχ, την άρπαξα βαριά την κουλτουρίαση vista μου.
    Το φαντάζεσε να μη γιατρευτώ και να γίνω και γω ένας κουλτουρο-bloggeras?
    Τι αναλύσεις χ αναλύσεων έχετε να διαβάσετε?

    θου κύριε

    ReplyDelete
  3. Anonymous13/1/06 16:02

    Δες καμιά τσόντα ,ρόδα τσάντα και κοπάνα (και τις τρεις) ,διάβασε κάνα comic του μανάρα , τις συνταγές της Βέφας , τα άπαντα του Σουρή , άκουσε το καινούριο cd της καλομοίρας και τα παρατράγουδα.Αν μετά από όλα αυτά δε δεις βελτίωση έλα από δω να σου μιλήσω για τον αθειστικό υπαρξησμό του Σαρτρ ,τη χεγκελιανή διαλεκτική , την επίδραση του στρουκτουραλισμού στη Nouvelle Vague ,το συμβολισμό στην ποίηση του Μπωντλαίρ και το derby με το βάζελο την κυριακή και θα γίνεις περδίκι

    ReplyDelete
  4. Θα δω το derby με το βάζελο
    και βλέπουμε...

    ReplyDelete
  5. τι την θες κι εσύ τη μπλογκοβόλτα αφού σε χαλάει; :Ρ
    εδώωω ο καλός ο γαύρος!!!

    ReplyDelete
  6. Τόξερα? δεν τόξερα.
    Ρώτησα? δεν ρώτησα.
    Ε, καλά να πάθω.

    Καλύτερα ψωμί κι ελιά και της lilikas τα μαλλιά.
    (μυαλά δεν έχει)

    ReplyDelete