14 Jan 2006

Υπάρχει μετά το bloggarisma ζωή?





Σήμερα είμαι καλύτερα.
Πήρα και 5-6 ασπιρίνες, ένα τσάι, καμια 1Οριά Depon...
Πέρασα και μια βολτίτσα από τη lili να δω κανένα νέο (μπα, τίποτα, μία από τα ίδια)
Πέρασα και από του bruce να δω αν είναι καλά (εδώ που τα λέμε φρονίμεψε το παιδί, ίσως να μεγάλωσε απότομα)
Αλλά η κουλτουρίαση, κουλτουρίαση!!!
Δεν γιατρεύεται έτσι εύκολα, καλά μου έλεγε ο γιατρός.
Άσε που την έχω αρπάξει βαριά.
Άρχισα να σκέφτομαι, να φιλοσοφώ...
Αφού, εχτές το απόγευμα...τι σκέψεις λέτε πέρασαν από το μυαλό μου?

Να γράφει ο blogger ή να μη γράφει?

Άκου φίλε μου πόσο βαριά είμαι!
Μετά από λίγο τι λέτε ότι σκέφτηκα?
Αυτό:

Υπάρχει μετά το bloggarisma ζωή?
ή δεν υπάρχει?

Δεν είμαστε καλά, εγώ, ο araxtos να φιλοσοφώ!!
μετά πέρασα πάλι από τη lili και διάβασα κάτι πιο παλιά ποστ.
Σε λίγο συνήλθα και άρχισα να σκέφτομαι πάλι λογικά
Όπως..:

Τι αξία έχει ο γάμος στην αγάπη μας μπροστά!
ή
Τρία πουλιά καθόσανται στον ήλιο και λιαζόσανται

Πολύ λογικά πράματα.

Αλλά το κάζο που έπαθα το απόγευμα με τις φιλοσοφικές αναζητήσεις δεν λέγεται.
Και όλα αυτά γιατί έκανα το λάθος να διαβάσω διάφορα κουλτουριαρέικα blogs.

Σας τα λέω όλα αυτά για να προσέχετε τι διαβάζετε (τώρα τελευταία)
Μου φαίνεται (είμαι σίγουρος) ότι υπάρχει κάποια νόσος που μας την έφεραν νέοι bloggerades απ έξω.



araxtos καλύτερα

4 comments:

  1. Αυτό το σιρόπι που σε έδωσε ο γιατρός, με το κουταλάκι το πίνουνε, όχι με το μπουκάλι.
    Κατάλαβες, γιαβρί μου;

    ReplyDelete
  2. ...Υπάρχει μετά το bloggarisma ζωή?...
    Η απαντηση ειναι ευκολη, δεν χρειαζεται να το ψαχνεις πολυ, ΟΧΙ.
    Τα φιλια και την καληνυχτα μου:-)

    ReplyDelete
  3. Να παίρνεις τα χάπια και το σιρόπι σου στην σωστή δόση..
    Να ακούς τον γιατρό και την «θεία δίκη» και όλα θα πάνε καλά!

    ReplyDelete
  4. *θεία τι λες τώρα? με τέτοια κουλτουρίαση τι να μου κάνει ένα κουταλάκι?
    Είσαι αιώνες πίσω μου φένεται.

    *vista, αν είναι έτσι να το πούμε και στους άλλους να μην φεύγουν (και ξαναέρχονται)

    *vatraxina, ο γιατρός δεν μου είπε τη δόση, θέλει κι άλλο φακελάκι!

    ReplyDelete