13 Feb 2007

Του 105

.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Ν. 105

Εγώ ο araxtos δηλώνω κατηγορηματικά και με γνώση των συνεπειών του νόμου ότι:

1) Έχω πάει φαντάρος.
2) Είμαι νομοταγής και φιλήσυχος πολίτης.
3) Δεν κάνω παρέα με δημοσιογράφους και άλλα κακοποιά στοιχεία.
4) Το blog το γράφω μόνος μου και δεν με βοηθάει κανένας.
5) Δεν θα εκδώσω (προς το παρόν) βιβλίο με τα αριστουργήματα που κατα καιρούς έχω γράψει θα περιμένω πρώτα να πουληθούν τα βιβλία της Lili
(φέξε μου και γλίστρησα)
6) Επιτρέπω (με έγγραφη άδεια) επιλεκτικά (την επιλογή την κάνω εγώ και μόνο) την αναδημοσίευση μερικών (όσων θέλω εγώ) κειμένων μου.
7) Αυτή η υπεύθυνη δήλωση γίνεται κατόπιν πιέσεων των αναγνωστών μου για να μην υπάρχει κανένα ψεγάδι στην δημόσια ζωή μου μια και πλέον έχω γίνει επώνυμος και ανήκω στην ελίτ των πνευματικών ανθρώπων (μαζί με τον Ν. Δήμου)




Ο Δηλών
araxtos araxtopoulos

2 comments:

  1. Παρασοβάρεψες για αραχτός... ;-)

    ReplyDelete
  2. an-lu, έγινα ενας σοβαρός αραχτος
    (και συ άμα μίλαγες με υπουργούς....)

    ReplyDelete