12 Jul 2018

Αλλαγή "πλεύσης"...


-Μου είπε ο δ/ντής ότι πρέπει να αλλάξουμε "γραμμή" να το ξέρετε όλοι.
-Και τι να λέμε δηλαδή?
-Δεν κατάλαβες? να είμαστε περισσότερο με την κυβέρνηση.
-Αφού μέχρι προχτές τους βρίζαμε, πως θα γίνει αυτό?
-Να σταματήσετε να τους βρίζετε, να τους φερθείτε καλά.
-Και τι να λέμε δηλαδή?
-Πάλι τα ίδια...πάμε από την αρχή?
-Όχι, καταλάβαμε...αλλά ...
-Τι αλλά? δεν έχει αλλά...

-Και με την αντιπολίτευση...πως να φερθούμε?
-Κριτικά, επικριτικά, να τους κολλάτε στον τοίχο
να μην τους αφήνετε να πάρουν ανάσα...
-Κάτσε ρε παιδί μου...εγώ μέχρι χτες έλεγα στους υπουργούς ότι κάνουν λάθος
σε ένα θέμα...τώρα θα τους ευλογάω? και ποιος θα με πιστέψει?
-Δεν χρειάζεται να ευλογάς κανέναν, δεν είσαι παπάς, απλώς δεν θα πιέζεις τα πράγματα
με το μαλακό δηλαδή.
-Κι αν λένε μ@λ@...μακακίες? κι αν ...
-Όπως και νάχει, να προσέχεται τις ερωτήσεις και να μη λέτε ότι σας έρχεται στο μυαλό...
και αν λένε μ@...μακακίες να τους προστατεύεται, να αλλάζετε θέμα ή να τους αβαντάρετε
αν μπορείτε...τίποτ άλλο...συνεννοηθήκαμε?

-Και αν είναι σοβαρό...εθνικό ας πούμε θέμα?
-Ότι και νάναι, ακολουθήστε όλοι την νέα γραμμή, αλλαγή πλεύσης, έγινα σαφής ή όχι?
-Και ο κόσμος? δεν θα καταλάβει τη διαφορά?
-Ποιος κόσμος μωρέ...ο κόσμος θα ακούει αυτά που του λέμε...άκου τι λέει...
-Ναι αλλά είναι και η χώρα, που πάει κατά διαόλου...
-Αυτό μην το ξαναπείς...η χώρα πάει κατά διαόλου γιατί έτσι θέλουν οι ξένοι.
-Δεν  ξέρω...μου είναι λίγο δύσκολο...
-Κοίτα...ακούστε όλοι...σε όποιον είναι λίγο ή πολύ δύσκολο να μου το πει τώρα
να δω τι θα κάνω, ξέρετε ότι τα πράγματα είναι δύσκολα...ξέρετε ότι έχουμε μπει μέσα...
Το ξέρετε ή κάνετε πως δεν το ξέρετε? ή σας ενδιαφέρει μόνο το μηνιάτικο?
Εγώ λοιπόν που το ξέρω, σας ενημερώνω ότι πάμε κατά διαόλου.

-Και με την αλλαγή "πλεύσης" θα αλλάξουν και τα οικονομικά? πως?
-Δεν χρειάζεται να τα ξέρεις όλα ή μάλλον τα ξέρεις εσύ ειδικά, αλλά κάνεις πως δεν ξέρεις.
-Θα κατέβει ο διευθυντής να μας τα πει?
-Δεν χρειάζεται, μου είπε εμένα να σας ενημερώσω, αν δεν καταλάβατε κάτι ρωτήστε τον
αλλά να ξέρετε ένα πράγμα...αυτός δεν σηκώνει δεύτερη κουβέντα you understand?
-Κατάλαβα
-Και εγώ κατάλαβα
-Και εγώ
-Και εμείς...
-Άντε γεια και...όπως είπαμε!





araxtos & φαντασίες

(Το κείμενο είναι φανταστικό και ουδεμίαν σχέσιν έχει με την
πραγματικότητα)


No comments:

Post a Comment