13 Jul 2018

bon appétit


-Αυτά που λες...εσύ? τι νέα?
-Τα ίδια Σοφία μου, πλήξη...λείπει και ο δικός μου...
-Που γυρνάει πάλι? πολύ μπερμπάντης μου έγινε.
-Στις Βρυξέλλες, δεν σου είπα?
-Ναι, μου το είπες και τι κάνει εκεί?
-Στη Σύνοδο είναι, σήμερα έρχεται κατά τις δυο.
-Δυο και δέκα είναι ποιες δυο...
-Θα έρθει κατ ευθείαν από το αεροδρόμιο, μπορεί να αργήσει λίγο, θα με πάρει
τηλέφωνο όταν φτάσει, α...να δω και το φαΐ, μου ζήτησε στιφάδο...Μαρίαα...
τι έγινε με το στιφάδο, είναι έτοιμο?
-Έτοιμο Κυρία, να σερβίρω?

-Όχι ακόμα, να έρθει ο Κύριος πρώτα. Που λες Σοφία μου, είναι στεναχωρημένος τελευταία.
-Στεναχωρημένος?...γιατί καλέ?
-Μ αυτά που κάνουν στη Βόρειο Ελλάδα.
-Τι έκαναν πάλι αυτοί?
-Δεν διαβάζεις? δεν ακούς? δεν βλέπεις τηλεόραση? χαμός γίνεται.
-Έλα μωρέ, Νεοδημοκράτες είναι που θέλουν να ρίξουν την Κυβέρνηση.
-Ότι και νάναι μου τον έχουν στεναχωρήσει, αφού δεν κοιμάται τα βράδια...
δεν άκουσες ότι κοντεύει να διαλυθεί το κόμμα?..χαμός γίνεται.
-Εγώ αυτά δεν τα καταλαβαίνω, τι λυσσάξανε πια? τόσα χρόνια Μακεδόνες δεν τους λέγαμε?
και τι καταλάβανε? ας αφήσουν να λένε και καναν άλλον τώρα, σιγά...
-Και μάλιστα Βόρειους Μακεδόνες θα τους λένε, ούτε καν...
-Γι αυτό λες να στεναχωριέται ο δικός σου?
-Γι αυτό, γιατί άλλο? να φανταστείς ότι δεν τρώει Σοφία μου, του έχει κοπεί η όρεξη.
-Πια όρεξη καλέ...στιφάδο δεν σου παρήγγειλε?

-Μισό...χτυπάει το τηλέφωνο...Εμπρός...έλα γλυκέ μου...ναι έτοιμο είναι το στιφάδο...
είμαι με τη Σοφία, σε περιμένουμε...θα αργήσεις? καλά ότι πεις.
-Πόσο θ αργήσει δηλαδή?
-Καμιά ώρα, μου είπε να φάμε και να του φυλάξω 3 πιάτα για το βράδυ.
Φάγανε λέει με τον Αλέξη στο αεροπλάνο. Δεν μου είπες...ο δικός σου που είναι?
-Μου είπε ότι θα πάει Θεσσαλονίκη.
-Θεσσαλονίκη?...έλα...τι πάει να κάνει εκεί πάνω?
-Είναι με μια επιτροπή, θέλουν λέει να εξηγήσουν στους Βόρειους πόσο καλή
είναι η συμφωνία, να τους μιλήσουν και να τους πείσουν.
-Εδώ που τα λέμε Σοφία μου, δεν έπρεπε να πάνε εκεί και να τους εξηγήσουν πριν υπογράψουν
την συμφωνία?
-Τι πριν τι μετά, τι σημασία έχει?
-Ε...πως...για τα μάτια του κόσμου που λένε, να τους εξηγούσαν...
-Αυτοί δεν καταλαβαίνουν παιδάκι μου, δεν παίρνουν από λόγια.

-Θες να φάμε τώρα? να της πω να σερβίρει?
-Τι καλέ? στιφάδο? άσε μου κόπηκε και μένα η όρεξη.
-Καλά...αυτοί οι Βόρειοι δεν μας σκέφτονται καθόλου? τι σόι άνθρωποι είναι...
-Δεν τους καταλαβαίνω και γω, απανθρωπιά, αδιαντροπιά, δεν μπορεί να μας φέρονται έτσι.
-Και το χειρότερο ξέρεις πιο είναι? δεν θα μας ψηφίσουν στις εκλογές!
-Ναι, αυτό κι αν είναι το χειρότερο.
-Ορίστε μου κόπηκε και μένα τώρα η όρεξη.






araxtos & πείνασα!




No comments:

Post a Comment