7 Sept 2020

the wise

-Ποκοπίκο τάμαθες τα νέα? μίλησα με τη χουχού προχτές
-Τάμαθα μάγε, διαβάζω araxto και τα μαθαίνω όλα. Αλλά γιατί με κάλεσες
στην καλύβα σου? συμβαίνει κάτι το σοβαρό?
-Ναι ποκοπίκο συμβαίνουν πολύ σοβαρά πράγματα. Η χουχού μου είπε
κάτι που με προβλημάτισε...
-Α, ναι. σου είπε ότι θέλει να χωρίσουμε, μην δίνεις σημασία μάγε...

-Όχι...όχι αυτό ποκοπίκο, άλλο είναι που με προβλημάτισε. Μου είπε
μια φράση που την έχω ακούσει αρκετές φορές τώρα τελευταία
-Δηλαδή?
-Μου είπε πως αισθάνεται ότι "κάποιοι" της κλέβουν τη ζωή. Αυτή τη φράση την έχω ακούσει και από άλλους και αυτό με προβληματίζει ποκοπίκο. Γι αυτό
σε κάλεσα εδώ, τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

-Και εγώ τι μπορώ να κάνω μάγε? πως μπορώ να βοηθήσω?
-Έχω καλέσει τους 7 σοφούς του κόσμου τούτου το Σαββατοκύριακο, να φάμε να πιούμε και να κουβεντιάσουμε.
-Και εγώ...
-Περίμενε να σου πω...θέλω να συντονίσεις τα φαγητά και τα ποτά.
Έχω συνεννοηθεί με το catering της ζούγκλας και θα μας τα έχουν όλα έτοιμα.
Δεν θέλω να μάθει κανένας για αυτή τη συνάντηση και για τις συζητήσεις που
θα γίνουν.
-Και που θα χωρέσουν όλοι αυτοί?
-Ποιοι όλοι, 10 άτομα θα είμαστε.

 

Έχει και συνέχεια ...



araxtos




No comments:

Post a Comment