4 Sept 2020

The Dilemma

 

-Δεν μου είπες να παντρευτώ?
-Σου είπα
-Ε, παντρεύτηκα. Δεν μου είπες να κάνω παιδιά?
-Σου είπα
-Έκανα και παιδιά
-Ένα
-Ένα και καλό...φτάνει πια μεγάλε μάγε, τι άλλο θέλεις τώρα?
-Δεν σου ζήτησα τίποτα άλλο χουχού μου, απλά να μείνεις με τον άντρα σου
-Τον ποκοπίκο εννοείς
-Αυτός δεν είναι ο σύζυγός σου?
-Αυτός
-Ε λοιπόν...τι μου ζητάς τώρα...σύνελθε χουχού...άκου να χωρίσεις...
εσύ έκανες σαν τρελή να παντρευτείς τον ποκοπίκο και τώρα θέλεις να χωρίσεις? Έλα μου... χουχού στον τόπο σου, άκου και κανέναν μεγαλύτερο...

-Άκουσα την Τζένη
-Την Jane εννοείς
-Ναι αυτή...τη θεία μου
-Και τι σου είπε
-Μου είπε να κάνω ό,τι πει η καρδιά μου
-Δηλαδή? τι λέει η καρδιά σου?
-Να χωρίσω
-Δεν πας καλά εσύ...για ρώτα και το στομάχι σου...τι σου λέει?
-Να χωρίσω μου λέει κι αυτό. Και τα πόδια και τα χέρια και το κεφάλι μου , όλα να χωρίσω μου λένε...
-Και...το τέτοιο... το απ αυτό μωρέ... το παπάκι... το γατάκι...  το άλλο, τι σου λέει?
-Μάγε ξεμωράθηκες μου φαίνεται, μίλα καθαρά, τώρα σ έπιασαν οι ντροπές?
-Για τον κόσμο παιδί μου...για τους αναγνώστες...
-Ναι...και το άλλο λοιπόν, αυτό μου λέει... να χωρίσω!

(Όπως καταλάβατε αγαπητοί μου αναγνώστες, μπήκαμε στην καλύβα του μάγου της ζούγκλας. Και τι βρήκαμε εκεί? Τη χουχού. Και τι ήθελε η χουχού στην καλύβα του μάγου (της ζούγκλας)?

-Να χωρίσω θέλω μάγε, δεν ζητάω τίποτα το σπουδαίο...όλες οι φίλες μου χωρίσανε...
-Όχι και όλες, η Μαρίκα δεν χώρισε...
-Αυτή πήγες και βρήκες? μόνο αυτή δεν χώρισε... θες να σου πω άλλες 15 που χωρίσανε?
-Το παιδί το σκέφτηκες?
-Το σκέφτηκα και το ξανασκέφτηκα...
-Ξανασκέψου το χουχού, δεν είναι τόσο απλά τα πράματα
-Θα το ξανασκεφτώ μάγε απόψε κιόλας το βράδυ, όλη τη νύχτα αυτό θα σκέφτομαι, και αύριο θα ξανάρθω να μου πεις τη γνώμη σου
-Ενδέχεται καλό μου παιδί, από την πολύ σκέψη να αλλάξεις γνώμη και συ,
οπότε δεν θα χρειαστεί να ξανάρθεις αύριο
-Θα χρειαστεί καλέ και σοφέ άρχοντα της ζούγκλας, θα χρειαστεί, άμα κάθομαι και σκέφτομαι όλη τη νύχτα και δεν έχω τίποτα καλύτερο να κάνω να είσαι σίγουρος ότι θα χρειαστεί.
-ΟΚ, αλλά μη με λες άρχοντα της ζούγκλας μπροστά στον Ταρζάν γιατί μπορεί να παρεξηγηθεί 

(Ο καθένας με τον πόνο του αγαπητοί μου. Και έτσι απλά και όμορφα κυλάει η ζωή στη ζούγκλα...στο επόμενο επεισόδιο - ελπίζω - να λυθεί το πρόβλημα και να
πάρει ο καθένας το δρόμο του, να τακτοποιήσει τη ζωή του ή να σωθεί ο γάμος
οπότε να ησυχάσουμε και μεις και να ασχοληθούμε με τον υπόλοιπο κόσμο).



araxtos & ...


No comments:

Post a Comment